ANGKER

by Feesya Zarell Azmi

Buku Fixi

RM 9.59

Sinopsis: “Aku bukan nak marah kau, tapi aku tengah stres. Setiap kali aku teringatkan Kamisah dan apa yang dia dah buat kat aku, aku tak boleh control. Marah aku membuak. Selagi aku tak ajar dia, hati aku tak akan puas,” ujar Pian sambil mengetap bibir. “Kau nak ajar dia macam mana? Nak kasi simen dalam tong?” Kudin bertanya sinis. “Taklah sampai macam tu sekali. Itu kerja bodoh.” “Kalau tu kerja bodoh, kerja pandainya macam mana?” “Kalau aku cakap, kau boleh tolong ke?” “Kenapa pulak nak libatkan aku?” “Sebab hanya kau yang tahu kat mana nak cari orang tu.” “Siapa?” “Wak Jemin.” “Buat apa kau nak jumpa dia?” “Bukan ke dulu kau pernah cerita dia tu hebat pasal perempuan?” Pian mengingatkan Kudin. “Jadi aku nak mintak tolong dengan dia. Aku nak tundukkan Kamisah. Aku nak buat dia tergila-gilakan kat orang rupa macam monyet ni.”

Beli e-Buku Sekarang